Alone is stronger

Grupparbeten är ett jävla pain in the ass. Hädanefter gör jag ALLT själv! Jag ska ha MVG och folk fattar inte det. De gör saker halvdant, dåligt ch frågar mig om hjälp hela tiden. Jag tänker göra min del och ni får sköta er! Jag är inte er jävla morsa att fixa, hjälpa och stötta. Tror ni inte att jag har nog att göra? Ska jag barnsitta er oxå?!? Jag ångrar att jag har det här arbetet med dig... Visst jag hade haft mer att göra om jag hade varit själv, men då hade jag åtminstone gjort det rätt. Nu sitter jag här, du har inte gjort det du ska och vi kommer inte lämna in det ikväll.. KUL!

Om jag bara får VG i slutbetyg så pratar vi inte mer!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0