Attack Attack

Förlåt att jag är så dålig med att uppdatera. Har massa roliga bilder i kameran och saker att skriva, men tiden är knapp. Har varit så sjukt stressad de senaste dagarna, och på det vart jag lite sjuk. Så jag lovar att skärpa mig!
Den här veckan blir nog oxå aningen stressig men när det är lov så blir det lugnare och jag kan sätta mig ner och redigera alla bilder och blogga förfullt ^^

Förlåt även till alla er som sriver till mig på facebook och sånt. Jag ska svara er nåndag xD Men har alltid för mycket att tänka på hela tiden. Har bokredovisningsprat imorrn, småföretagande redovisning på tisdag, ska ha gjort massa tal i matten till på torsdag, inlämning av tenta på fredag och sen nästa vecka så blir det väl nån uppgift till. Satt i panik i fredags och redigerade klart mitt reportage i TV så det ska sändas på tisdag.

Det är alltid så mycket nu innan lovet, och det blir ju inte bättre av att jag hatar jul och att mina pengar inte kommer räcka till bra presenter till alla. Måste tigga pengar av föräldrarna...

Nu ska jag läsa klart (kommer aldrig hinna) Oryx and Crake och sen sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0