Baconfebersprutan

Nu håller de i min klass på o vaccinerar sig. Jag ska såklart inte göra det. Tycker det bara är onödigt och korkat. Vad tänker folk på egentligen?!
typ, Yousef, han bah "såklart man tar den.. Det gör inte ont alls, och förresten är den gratis jue! Älska gratis!! :D"
Jag är för kritisk för att stoppa in nåt gift i kroppen som man inte vet vad det händer med. Jag får biverkningar av TBE vaccinet så jag skulle väl dö av det här?

Ska upp och redigera reportaget sen, men vill käka lunch först. Kan inte arbeta på tom mage...
Det skulle bli friterad kyckling för de andra, vad jag får vet jag inte.. friterade grönsaker? XD Hoppas inte!
Tobbe kom på idén att skolan ska köpa in ett grilljärn så att vi kan ha varma mackor i cafeterian. Typ pesto och mozzarella macka :D Sen är det bara chailattemaskinen som saknas ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0