CORSODYL

Innan jag lägger mig i sängen fixad och klar måste jag bara säga att den här är bland det bästa jag köpt! Har använt den mot smärtan av mina växande visdomständer och både svullnaden och ondheten har gått ner. Efter jag borstat med den så har jag ingen känsel alls i tanden och det är jätte skönt! För tar den innan jag ska sova så nu kan jag somna gott :)



Om ni oxå har ont i nån tand så fråga er tandläkare efter den här, min tipsade mig om den! Älskar min tandläkare :P Hon är så himla gullig och besöken går alltid fort och smärtfritt. Har aldrig haft ett hål eller nåt så kanske därför jag gillar tandläkaren :P Men ni borde seriöst byta från dumma tandhälsovården eller vad det heter till en privat! Hade oxå nån tandläkare från staten förut, gick till henne i Mörby Centrum.. Men hon va typ sämst, ja eller kommer inte ihåg henne riktigt, va så länge sen..
Men hon jag har nu är bäst!!!!!


natti natti
BRÜNO HERE I COME!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0