CPJÄVLAFITTFÖRBASKADESKITDAG!

Såklart går allt åt helvete...

Vaknade 10 minuter innan min buss går.. så missade den såklart, hittade inga linser så måste se ut som ett jävla mongo i skolan. Pappa skjutsade mig till skolan då jag redan missat en tredjedel av lektionen. Sen så när jag tänkte möta Tobbe och ta mina linser från honom så är han ju såklart inte i skolan. Han valde att ta sig en liten sovmorgon o då va det bara droppen så nu é hela min dag förstörd!

PALLAR INTE MED DETTA JÄVLA HELVETE LÄNGRE!!!!!!!
Livet suger så jävla hårt, fattar inte varför någon jävla kotte kan vilja leva?!?!??!

Ska åka hem och gräva ner mig nu... Orkar inte ens äta något, ska svälja ihjäl mig förfan!

Jasmine fyller år idag, så ska möta henne i stan sen och ge henne sin present. Men hon är typ sur på mig så det kanske fuckar sig oxå... >.<

Om ni inte hör av mig ikväll eller imorrn så är jag död
Over and out

Kommentarer
Postat av: jasmine

visst ja jag ska ju berätta för dig va d handlade om. hah., men asså du e ju en av mina bästa vänner så klart I wont let you go that easy, men d e nått vi borde snacka om iaf (: vi gör d när du har tid för mig! <3

2009-12-11 @ 01:00:07
URL: http://justmean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0