Dags för det nya året...

.. och jag sitter hemma och har ingen lust att dra någonstans. Jag som hade sett fram emot att festa järnet men nu när det snart är dags så är jag bara trött och gnällig och orkar inte med något. Varför ska de flesta högtider och festtillfällen vara på vintern för?! bläöäääääää...


Förra nyår - Järvafältet med Fredrik och massa folk.


Crazy SARA oså såklart min och Tobbes nyårspuss ^^


Lucas och jag ute i kylan XD


Tobbe ska till Louie, men jag vet inte om jag har nån lust att dra dit. Kommer vara massa skumt folk där som jag säkerligen inte kan komma överrens med. Men om allting skiter sig kanske jag går upp dit på tolvslaget. Det är ju nära så kan ta pulkan med mig och åka ner för backen hem sen :P
Rikard undrade om jag skulle va med honom och några, men de har ingenstans att va.. Pallar inte ha massa folk hemma sen när hundarna dampar så vi får se hur det blir med det.. Hade ju planerat att va med Jasmine, men orkar inte dra in till stan i minusgrader och är inte på humör så vill inte förstöra deras kväll.

Det ordnar sig oftast, annars sitter jag väl hemma med mitt vin xD Det är inte så speciellt egentligen, jag festar hela tiden så jag bryr mig inte riktigt om jag sitter hemma ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0