God morgon...

..soluppgång eller solnedgång?

Är ganska så sliten efter igår, så det blir nog bara mys ikväll. Antigen hemma hos Tobbe med massa god mat, eller så drar vi till Louie och dricker öl. Tobbe får bestämma, jag är för trött för o tänka xD

Det va fett niice på Pilot igår. Spenderade den mesta av kvällen med Robin och Patrik. Två riktigt shyssta grabbar faktiskt! Såklart va det enda jag tänkte på SEX XD Så några roliga konversationer blev det. Och ännu roligare va det när 3 personer satt och strulade med varann samtidigt xD Jag kastade två kondomer på dem :P HAHAfett kul.. De tog dem och trädde dem över huvudet och blåste upp dem XDXDXD!!!! SÅ JÄVLA BÄST!!
Massa drinkar, öl och rosé blev det som vanligt..  OCH ALLT GRATIS SÅKLART ;) Så i Taxin påväg till nån norrlänning satt jag bara och garva åt allt XD Jag är så rolig när jag är onykter :P sen där hos honom försvann *** med ****** och jag o han norrlänningen satt o först snacka musik och sen kollade vi på How I Met Your Mother ^^ Såklart käkade IVY och jag "frukost" på 7Eleven innan vi tog bussen hem.

En ordentlig natt kan man kalla det!! Men det va skitkul. Fastän jag är grymt trött just nu och måste sätta mig och skriva en uppsatts.


Såklart är att läsa Kissies.se, supa och sminka sig de enda systrarna gör

Min syrra började precis gråta för att jag lämnar henne ensam hemma ikväll. HAHAHA :P


Kommentarer
Postat av: ivy

hahah skitkul igår <3

2009-12-12 @ 20:36:46
URL: http://justmean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0