In defense of our dreams

Både mycket och lite har hänt idag.

Ligger på MVG i Engelskan, fattade Matten, tog hem massa plugg över lovet, har inhandlat mat till veckan och köpt nya linser. Men samtidigt har jag inte gjort det som jag borde göra, som är viktigt som faan... Måste skriva klart den här jävla tentan nån gång, får betyget på torsdag typ och innan dess måste han rätta. Så lycka till! Borde oxå ha fotat hundarna men hade det så varmt och skönt i sängen att jag bara inte ville eller orkade gå upp. Jag planerade förut att sitta uppe inatt eftersom jag är ledig imorrn och fixa massa saker. Men jag är sjukt trött nu och vill bara sova. Så tror nog att jag sminkar av mig och lägger mig under täcket snart. Missade Paradise Hotel förut och vill se den på TV6 Play, men den ligger inte uppe :( Ska kolla om en stund igen.


Nu slipper man vara blind! :D


"Chihuahua" som jag kallar henne och "systrarna"



Veronikas onyttiga snacks; Tom & Jerry kex, gifflar och KinderMaxi.
Mina snacks; soyabönor.


Det blir nog sängen som gäller för mig nu, ögonen börjar bli tunga...

MÅSTE skärpa mig imorrn och skriva klart allt och bara maila in skiten! Nu är det jag som sackar efter, men så går det när man måste hjälpa sin andra halva hela tiden. Kommer nog drömma om mitt företag inatt, det har varit på hjärnan hela dagen xD

Natti natti mina små vaselinepinglor ^^
puss

Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

saknarej

2009-12-18 @ 00:58:56
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0