Desperate and broken

Har verkligen inget vettigt att skriva.. Men känner ett behov att att göra något. Så här kommer en såndär frågegrej, inte speciellt rolig men det får duga xD Ska försöka göra något vettigt hemma nu så ni får se sen vad jag hittat på.


Namn:
Amanda
Ålder: 18
Ursprung: Jadu, jag undrar själv ibland..
Nämn något som gjorde dig glad igår: GLASS!
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov förfan!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Samma sak som jag gör nu - sitter i sängen
Det sista du sa högt: Är det freddie, eller freddie?
Det senaste någon sa till dig: AHHHH! Hejdåå!
Vad har du druckit idag: Ingenting
Vad var det senaste du åt: baguette med smör
Vad var det senaste du köpte: mat
Vad är det för väder hos dig nu: Kallt.
Godaste glassmaken:
vanilj/annanas

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja!
Sover du tungt: ibland ja, ibland inte alls
Drömmer du mardrömmar: Ibland
Trivs du med ditt jobb: nej.. inte speciellt. Inte längre iaf.
Favoritklädsel: Högklackat, tights, linne/klänning, skinnjacka!
Vad ser du om du tittar till höger: Mig själv i spegeln.
Vad gör dig glad just nu: en huvudvärkstablett som funkar direkt
Vad ska du göra härnäst: Sjunga och... Äta!
Höger eller vänsterhänt: Höger..
Humör just nu: Trött och en aning sjuk.


Hur många kuddar sover du med: 5
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska!!
Vad är viktigast för dig: att ha kul!
Är du kittlig: ibland, vissa vet hur de ska göra ;P
Snarkar du:ehhe.. inte längre vad jag vet? Pratar i sömnen istället xD
Stjärntecken: Vädur ;)
Stökigt eller välstädat: Har det alltid stökigt, men föredrar välstädat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0