Smooth and skinny

Jag har fått en ny hobby! Att smörja in mig i lotion hela tiden :P Sitter med burken brevid mig och tar hela tiden små klickar och smörjer in. Det är väldigt avslappnande faktiskt! Det ökar ju blodcirkulationen oxå så då ökar även fettförbränningen. Det är jättebra att smörja in sig på benen, rumpan och magen för då kommer de områdena igång och man kan faktiskt se skillnad efter ett tag. En ny vana är oxå att använda en såndär fluffig svamskrubbpgrej i duschen. Har alltid tyckt att de är fett gay, men de är jättesköna! Huden blir alldeles babymjuk efteråt och det gör oxå att celluiter och fett försvinner.

Så alla fettos där ute - Börja skrubba och gnugga er! XD haha ne, skämtåsido. Men det funkar faktiskt ;)


saknar min röda kalufs - helt oredigerad bild oxå (duktig amanda ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0