Stillsam kväll

Har bara suttit i sängen framför datorn, man ska passa på att slappa när man kan. Va ute igår och ska ut imorrn så idag passar att bara ta det lugnt ^^ Ja, appropå imorgon.. Jag ska dra med några polare och se Avatar! Alla tjatar om hur bra den är så måste gå o se den. Hoppas även jag gillar den, jag brukar tycka tvärt emot resten av folket.

Det är otroligt varmt och mysigt i mitt rum, förfryser om jag går till köket så var vara en snabbis dit och hämtade lite "snacks". Såklart menar jag då soyabönor, och även lite juice blev det ^^ Förstår inte de som har så kallt hemma, jag vill kunna sitta i t-shirt utan att frysa om armarna. Så himla skönt att det även brukar vara varmt på golver här i mitt rum och i mitt badrum!



Kom på nu oxå att jag får studiebidraget imorgon! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0