Poison baby

BAH! asså. det här med jul blir bara jobbigare och jobbigare. Har typ inga pengar kvar att handla presenter med, och har tre kvar att handla till. Vilket en av dem är superviktig och ville lixom lägga några hundra på.. Måste egentligen köpa den presenten typ idag, men vet inte hur jag ska göra nu. Har köp till Tobbe o pappa så de är ur vägen iaf.

Sticker med mamma till Mörby Centrum om en liten stund, ska se om jag kan hitta nåt där :) Såg en sak i Täby här om dan som jag tyckte skulle passa perfekt :D Hoppas mamma är snäll och drar fram kortet i kassan, annars har jag lite pengar kvar kom jag precis på, o syrran har en av mina hundringar. Den viktigaste presenten kanske går vägen nu då :D

<3 Den personen som ska få den ska veta att jag älskar den.
Puss hunii ^^

Kommentarer
Postat av: ivy

e d mig du menar?

2009-12-09 @ 23:19:12
URL: http://justmean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0