I believe in yesterday... lalala..

Shoo allisammans! ^^

Igår va en skitkul dag :D Va ju på Cybertown och sköt varann. Det kom tillslut en massa folk så det blev lyckat. Jag kom på 10:e plats av 30, så det är väl hyfsat bra! Efteråt stack vi till Hung Chow? - tror den hette så. En asisatisk restaurang där vid Fridhemsplan. Har varit där innan några gånger ^^ Vi käkade massa god mat, jag åt vääldigt för mycket mat så mådde lite sådär inte så speciellt bra efter. Men det va så sjukt jäkla gott! :D Sen åkte Tobbe med hem till mig så låg vi i sängen o kolla på film :)


Nu när jag letade efter nån bild på mig och Tobbe så hittade jag den här :D Askul bild jue XDXD haha Tänk va roligt man hade en gång i tiden!

Idag har jag inte gjort så mycket, skulle ha träffat Bea men hon mådde inge bra "/  Tobbe åkte iväg efter 12 för att möta nån i stan och köpa nyårskläder. Jag har inte köpt någonting! Så vet inte vad jag ska göra... Liite panik!! Just nu har jag bara lusta att ha på mig något enkelt, jeans och nån snygg topp typ, orkar inte klä upp mig med glitter och shiet. Vi ska ju typ iaf bara på nån hemmafest så behöver inte gå krogenklädd lixom.
Däremot har jag bestämt mig för att äntligen köpa ny mobil. Tänkte åka till Täby Centrum imorrn och inhandla den men den finns tydligen inte inne "/ Får ta o beställa hem den och förhoppningsvis får jag den innan jag drar till Malta. Vill inte vänta!! xD

Nu vet jag faktiskt inte vd jag ska hitta på, orkar inte ta ett bad.. Kanske tar ett senare, vill bara ligga i sängen och sova egentligen men orka? Ska nog kolla på tv en stund....

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0