Inför kvällen

Har precis börjat fixa mig inför kvällen ^^ Ska på Julmiddag med pappa på hans kontor så mycket festande lär det bli. Har hört om deras firmafester och det är alltid en massa liv, fylla o annat roligt XD Hoppas det finns några yngre där så man slipper hänga efter farsan och Per hela kvällen. Men god mat hoppas jag på, fastän jag inte kan äta ens hälften. Fast det är bara bra, slipper gå upp "julkilona" som alla klagar på i januari ^^

Det blir nog en gammal krogenoutfit som jag slänger på mig :) Synd att den klänningen bara hänger och dammar i garderoben. Men nu åker den fram igen! Postar en gammal bild på när syrran testade den ^^

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/319539/images/2009/dsc03050redi_56858461.jpg
Den är snyggare och sexigare på mig ;)

Med massa svart smink, svarta halvgenomskinliga leggins och ett par högklackade stövlar blir jag kvällens snyggaste ;)

ELLER?!??
(hahahha internjoke)


Kommentarer
Postat av: verra

blixten ligger så konstigt på mitt ansikte så att mina ögon och ögonbryn försvinner =(

2009-12-19 @ 17:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0