JUL ÄR INTE KUL

Som vanligt håller folk på o prisar Julen. Denna äckliga, kalla, mörka, ensamma högtid som i grund och botten kom till för att människan är en ensam, patetisk och desperat varelse. Hur orkar de hålla på? Önskar att jag bara kunde gå i ide och komma fram när solen skiner.

Jag är så illa tvungen att åka till mammas kusiner men bättre det än att sitta med familjen kadaverätare. Har aldrig någonsin under min livstid haft julskinka på bordet på julafton och jag tänker inte vara med om det nu. Jag skulle iaf bara sitta där o vara bitter och inte äta något så lika bra.

Allt är bara så jävla jobbigt. Finns inget skit alls att göra och jag orkar inte sitta i sängen och kolla på film eller sitta vid datorn. Är för trött för o tänkta så kan inte skriva nån hemtenta heller, och gå ut kan ni bara glömma och drömma att jag gör. SÅ VAD FAN SKA MAN GÖRA??!?!???!

BLIR TOKIG SNART!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jakob

Du verkar tycka om julen :P och du kan testa att sova om du e trött, brukar funka för mig :P:P

2009-12-20 @ 23:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0