JULLOV!!!

Hade mina sista två lektioner för iår idag :)

Nu är man ledig fram tills den 11 januari - de é niiice ;) Ska på avslutningen på torsdag men det är allt skola man behöver se mer. Måste skriva klart Företagstentan bara nu ikväll och maila den så är allt klart. Om jag inte har nåt för mig imorrn kanske jag ska skriva lite mer på min engelska essay. Vi lämnade in ett första utkast idag men jag kan ju lika gärna skriva lite till och maila in den nya sen i veckan. Hade verkligen lust att skriva idag. Fick nog en rush av preliminärbetyget - MVG såklart!!!!! JAG ÄR SÅ JÄVLA BÄST ;)



Vad ska jag hitta på imorgon?
In till stan och kolla runt? Fika? Träffa IVY?
Tänkte kanske ta med mig en av hundarna då, kallar henne Chihuahua (fast hon är nån blandras och inte alls så speciellt lik en chihuahua xD) 
- måste kolla hur det ser ut på mitt konto, låg på minus för några dar sen men mamma skulle nog lägga in lite. Får lön på torsdag så då mår plånboken bättre.

Kommentarer
Postat av: jasmine

kan inte har matte prov imorrn ;(

btw, asså jag förstår inte hur du lyckas få din mamma o fortfarande betala för dig :P du e vuxen!! haha ;D

2009-12-14 @ 19:26:54
URL: http://justmean.blogg.se/
Postat av: jasmine

Sv: JAa onsdag går absolut!



hahah, meen du e ju 18!! snart 19 t o m ;D haha dvs= du e vuxen. jag får inga pengar bara sådär av min mamma att hon lägger in på mitt konto noo way, du har d bra du :p

2009-12-14 @ 20:03:26
URL: http://justmean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0