Kvällen på PILOT

Varning för mycket text! DAMP pågår!!!

Gud vad jag är förbannad just nu... Folket sög, alla va så jävla äckliga och trodde skulle få något.. Dissade ALLA som kom fram till mig, och jag va så himla irriterad att jag inte ens ville prata med en kille som va helt okey. - Det händer INTE ofta asså. Brukar ge alla en chans att snacka med mig om de ser acceptabla ut.

"Köpte" mig en drink för att komma i stämning, och när jag räckte fram drinkbiljetten så sa bartendern att den inte gäller för den drinken. Det va samma drink som jag alltid tar men problemet va att han hade gjort en 4a och biljetter gäller bara för en 3a... Men hur fasen ska jag veta det?!?? Jag brukar bara beställa. Sen frågade han om jag kan betala för drinken men jag sa nej för jag hade inga pengar med mig alls. Då undrade han varför jag går ut om jag inte har några pengar o då svarade jag att jag alltid dricker gratis. Han vart fett irriterad då o lät mig ta drinken iaf oså gick vi o dansade. Musiken va bättre än vanligt, antaglingen för det va en annan dj där ikväll. Han brukar vanligtvis spela på Caféet men gästade lilla Pilot för en kväll. Så jag stannde för musikens och Jasmines skull. Vi dansade ett tag och det va kul förutom alla äckel som stöter på en och alla stackars småbarn som inte vet hur man dansar. Vet inte om man skall skratta, gråta eller ta slut på deras lidande. Sen iaf så började folket spåra totalt. De hade varit jobbiga innan men nu började de hoppa och vifta mer armarna, det gick överstyr. En snubbe stod bakom mig och han slog mig i ryggen med knytnäven, ASHÅRT!! Då va det bara droppen och jag gick o ställde mig i garderobskön. Där kan ingen uppföra sig heller men jag bara bet ihop och räknade till tio i huvudet för att inte dampa på dem.

Ville inte lämna Jamsine men hade så jävla ont i ryggen att jag ville gråta. Nu till det ännu mer irriterande; Jag stod i kön i 40 MINUTER!!! 40 FUCKING JÄVLA FÖRBANNADE MINUTER!! Hade fan hunnit ta mig hem och lagt mig i sängen på den tiden... De va sjukt sega de som jobbade i garderoben och hittade inte min väska. Under tiden hann de ta ut Jasmines och Alex jackor och även tusen andra... CPHORA som jobbar där asså. Förut va det två tjejer som faktiskt va effektiva men ikväll va det två killar.  Jag stod även och fick ett hjul på högtalaren i ryggen hela tiden.. INTE SKÖNT >.< När vi väl fått våra jackor och min väska blev funnen så stack vi ut och då såg jag vad de gjort med min väska.. Handtaget är helt förstört för när man drar av nummerlappen så lossnar färgen. Så nu vet jag inte vad jag ska göra med den.. typ limma och måla på?? Är så jävla sur nu asså. Är inte ens trött utan vill bara döda någon!!

Vet inte hur länge jag kommer jobba kvar på Pilot asså. börjar bli jobbigt folk och så.. Cattelinvarning igen "/ Ska dra en jävla massa folk nästa fredag men få se om jag ens kan komma. Åker ju alltid iväg på middag hos mammas kusiner varje jul och vi brukar stanna där jävligt länge. Men ska ge Pilot en chans till, eller två. Så får vi se sen. Börjar känna mig sjukt sliten så kanske borede ta en paus från krogen ett tag? Ska ju till Malta en vecka i januari så kan vila upp mig då. Får se sen hur jag gör, kanske dags att byta klubb? Men vill inte svika Amanda jue "/ Hon är så himla gullig som gav mig det här jobbet och jag blir alltid lika glad när vi ses på fredagarna, Hon är alltid så positiv :)

ne, nu ska jag nog försöka sova.. Lär kolla på TV ett tag och somna med den på xD Brukar bli så.
puss

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :]

Vad händer hos dej? :)



KRAM

2009-12-19 @ 12:45:48
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: jasmine

Sjukt bra skrivet haha! Åh fick oxå damp igår... palla att pilot håller på o sabbas som cattelin :(

Hoppas din rygg känns lite bättre idag<3

2009-12-19 @ 14:02:56
URL: http://justmean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0