Lugn dag, me nu är det snart dags för kvällen!

Vaknade vid 13, låg några timmar i sängen och bara slappade framför tvn, och nu har man kollat på The City, The Hills och hunnit tvätta håret.

Ska ju till RIMBO ikväll, så ska snart börja fixa mig. Tobbes kompis flickvän fyller år så jag är snäll och följer med. Det va länge sen jag va ute och festade på landsbygden, det blir ju mest i innerstan nuförtiden. Va ju inte på PILOT igår så man är pigg och glad idag :) Vaknade i min säng och bara sträckte ut mig och mysde in mig i täckerna :P Huvudvärken är borta för tillfället iaf, min hemmakur gick nog vägen igår...


Botemedlet mot huvudvärk


Tobbe kommer om nån timma typ, ska nog hinna städa rummet lite innan så det ser fräsht ut när han kommer ^^ Och det blir nog veggoburgare med sojafilé ikväll igen :P MEN DET ÄR SÅ JÄKLA GOTT!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0