Min räddare!!!!



HÄR HAR NI MIN RÄDDARE I NÖDEN!!!

Har varit sjukt rastlös hela dagen, höll på o gå in i väggen för va så jäkla dyssfunktionell! Fanns inget gottigt att äta eller sysselsätta mig med. Satte mig och kollade på film för att få något att koncentrera mig på men va fortfarande helt breakig i huvudet (älskar mina egna små ord). Men sen så efter filmens slut så började jag rota som en maniac i alla skafferier och det va då jag såg den. EN RIESEN!!!! Gud va glad jag vart :D Sög och njöt länge och kände hur hela kroppen fylldes av ett lugn.

Mår mycket bättre nu men snart kommer ruset försvinna. Ska kanske göra en paj av något slag. Måste kolla om alla ingredienserna finns bara ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0