När systrarna klipper håret

Klippte upp syrrans hår lite, orkade inte fixa mitt, tvättade det bara (det behövdes!).
Mitt badrum är fett stökigt jag vet, men tror ni jag orkar städa eller? Fattar inte varför vi slutade ha städerska... "/

Såhär går det till när systrarna är i farten...



Va tvungen att klippa bort slutet för vi började snacka skit om massa folk (som vanligt :P)


Tog även ut min tofs som jag haft i typ 3 dagar. Håret såg fruktansvärt ut!!




Undre bilden är Veronika, för er som inte kan se någon skillnad...
(VI ÄR INTE ENS LIKA JUE!!)



Kommentarer
Postat av: löuiä

snackar skit om mig som vanligt :(



man kan inte se klippet din nöt, det är satt som privaaat

2009-12-03 @ 00:35:15
URL: http://seike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0