Så kan det gå...

Va ju på Jul/Firmafest i lördags, Pele Security fyllde 20 år som företag så det va massa stohej.

Det va skitkul och fastän jag inte kände någon där så klarade jag mig galant! ^^ Som vanligt älskar ju alla killar mig och med tanke på att jag va yngst där så vart jag väl extra intressant ;P Speciellt en kille som jobbar på samma anläggning som farsan umgicks jag lite extra med. Han introducerade mig för lite annat folk och vui utbytte historier, drack och dansade hela kvällen.

Filmade lite, men det va ganska mörkt så man ser väl inte så värst mycket..







Men en jävligt lyckad fest va det!

<object width="320" height="265"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/fxDPOwiVYZ0&hl=sv_SE&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/fxDPOwiVYZ0&hl=sv_SE&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0