Tänkte gå o lägga mig tidigt men...

..har suttit och letat hotell till Malta.

Japp, så äre det! Jag, Tobbe, farsan och syrran drar till Malta i januari :D Skönt att slippa vintern. Det blir att shoppa och gå i shorts för oss ^^ Hoppas det blir lite varmt!

Det finns massa hotell, men vill inte ha nåt alltför dyrt och exlusivt. Det är inte hotellet man är där för lixom. Vill ha massa pengar att äta ute för o shoppa upp :D Men jag känner på mig att det nog kommer bli ett ganska fint hotell iaf, vi är så himla kräsna jue :P Speciellt efter Frankrike då hotellet inte hade det bästa läget precis så vill vi nog ha det lite finare nu :)



Ska försöka sova nu, måste stänga ner internet så att jag inte kan fortsätta kolla. Ska upp tidigt o ha matte imorrn, sen ska jag kanske käka lunch i skolan innan jag drar hem o hämtar presenten jag köpte idag. För vid 15 ska jag till optikern och efter det drar jag in till stan för att fixa den där lilla sista grejen ;) Måste förbi nån hobbyaffär eller hemköp eller nåt och köpa en liten grej oxå som blir pricken över i:et.

Natti natti mina sötisar <3


Kommentarer
Postat av: jasmine

sv: jaa, har lite grejer planerat, sen har jag ju matte 18-21 men ska dra lite tidigare, men hör av dig imorrn, kommer nog hinna ses en sväng iaf (:

2009-12-10 @ 00:48:12
URL: http://justmean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0