Time for change

Har varit lite off jag vet, Men har haft så mycket att göra o så. Va upptagen hela dan igår med massa grejs. Va inte på Pilot för att jag delvis glömde bort det och för att jag hade massa annat att göra.

Det har faktiskt varit en helt okey jul, det är alltid dagarna innan som är värst. Har käkat mig mätt och fått lite gåvor så jag är nöjd :) Hade gäster så sent som idag och med hjälp av mina exceptionellt goda matkunskaper så blev det bra xD haha ahh, eller jag gav idén till varmrätten :P


Jag t.o.m städade rummet idag. Det va länge sen det såg så prydligt ut!


Några av de presenter jag fick ^^ Lite hudvårdsaker, sex-kortlek mm...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0