Breaking dawn



Har suttit en stund o börjat läsa Breaking Dawn. Den sista utav 4 böcker med Bella och Edward ("Twilight-böckerna").
Ska läsa den till engelskan, så lär skriva nån form av analyserande uppsatts om den sen..
Den är bra hitills.
Jag har inte läst de första böckerna men jag vet ju ungefär vad de handlar om så man hänger med iaf. :)
Hoppas boken är en såndär som man bara fastnar i, att den berör mig ordentligt...
Jag valde den för att jag tycker om när det händer saker. Jag klarar inte av att läsa nån gammalmodig tråkig "klassiker". Jag somnar.. xD
Har inte sett Twilight-filmen än.. men den ska tydligen vara väldigt bra.. Och min syrra har läst alla böckerna och hon verkligen fastnade i dem och levde sig in.. Jag kommer nog oxå dras in i dess magi. :P
Och jag älskar ju Vampyr-grejer oxå :P They're hot!  ; )

Ska borsta tänderna och lägga mig i sängen o fortsätta läsa nu :)
Kommer läsa på tills jag däckar xD
natti natti
puss ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0