Bulle i full rulle!

Slutade tidigt idag så bestämde mig för att baka bullar.
Medans datorn defragmentera sig o rensade bort massa filer gjorde jag en stor sats bullar! :D
ungefär 110st blev det!! XD




Bestämmde egentligen för nån da sen att jag skulle baka bullar :)
För att älskling är sjuk :( så tänkte pigga upp han :P
Jag tror nog aldrig att jag har lyckats göra nåt sånt om jag har bestämt det.. så idag lyckades jag faktiskt hålla planen :P :D hehe
Borde kanske egentligen ha gjort undersökningen till min akademiska uppsatts.. men näää :P
BULLAR ÄR VIKTIGARE! :D

o min pälzk är viktigare ^^ så kommer ha med mig massa bullar imorrn :D
Hoppas han kommer bara.. han sa att han mådde bättre o skulle komma :)
ÄLSKAR DIG! ^________^


Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

HIHIHIHIHIHIHI GULLIGT MED BULLAR

2009-02-20 @ 21:06:31
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0