Frukost

Har suttit hela dagen med pappa och plockat isär mammas dator.
Den stannade igår o vägrade funka så vi har skruvat loss alla skruvar, tagit dén alla lösa stycken o pillat massa :P
Vi råkade dra loss massa sladdar XD o en sladdgrejshållare gick sönder, men pappa lödde ihop skiten så det funkar iaf.
Vi hoppade av glädje när vi lyckades få igång den o allting funkar!
YEAH! Vi är bäst :D



polsk bröd - goaste brödet ever!


Nu sitter jag o käkar en välförtjänt frukost ^__________^
Va så inne med hela datormeckandet att jag inte ens vart hungrig eller ens tänkte på mat förrens mamma började prata om middag xD
Så ska käka lite lunch snart o sen middag :) Blir en sen middag typ.. Men det spelar ingen roll.. Jag sitter iaf uppe halva natten så...

Kommentarer
Postat av: Tobbe

nemen så duktiga ni e ^^

2009-02-26 @ 22:36:04
Postat av: Lunaciii

sv: Vi é bäst förfan ;D jag kan plocka isär din dator med heheh :D

2009-02-27 @ 12:41:40
URL: http://lunacii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0