Highschool Musical 3



Grät redan efter 10 minuter xD
Har nu sett lite mer än hälften av filmen o jag har både gråtit o skrattat.. Ibland samtidigt.
Det har nog inte undgått någon att jag älskar Highschool Musical-filmerna, och jag har en extra plats i mitt hjärta för Zac Efron :P

Vet inte riktigt varför jag inte sett filmen innan xD Hade biljetter till premiären men blev oturligt nog sjuk just då :(  O ingen ville gå o se den med mig sen o jag hatar att gå på bio, speciellt själv, o  har inte hittat en bra DVD-rip förens igår då jag satt uttråkad o försökte hitta på nåt att göra.

iaf... Zac är snyggare än nånsin! Han har mognat lite.. Skaffat större muskler.. o jag har dreglat mig igenom filmen :D
Ska se klart den sista biten nu o för alla er som inte sett den: SE DEN! SE ALLA FILMERNA!!!! :D (detta gäller även min tråkiga pojkvän som dansar glädjedansen hemma just nu för att han slapp se den med mig)
Vänta bara! Snart kommer en Highschool Musical-filmkväll! :D

Back to the film!
puss

Kommentarer
Postat av: Tobbe

om en sån kväll kommer och jag är där, jag lovar jag kommer springa gråtandes hem!

2009-02-24 @ 01:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0