medans naglarna torkar

Borde egentligen skriva på min repotageanalys men jag känner att jag bara inte orkar.. men ska snart :P

Har läst massa bloggar o kollat in olika designer.. Jag börjar smått förstå mig på hela bloggvärlden. (men tycker fortfarande att det är lite smått ointressant) xD
Jag skriver mest för att jag tycker om o skriva.. brukar mest skriva dikter och sångtexter o sånt men nu får jag lov o blogga lite istället hehe :)
Har suttit o kollat på massa retouching videos o sånt o det är helt sjukt hur mycket de redigerar ibland asså! :O
Jag visste att de redigerade massa och att modeller ibland inte är så snygga i verkligheten men vissa av videosarna o bilderna jag såg va ju bara OMG!! Jag ska fan fota lite sen o redigera mig modellsnygg ;P

Snart har naglarna torkat så att jag kan ta fram mina skrivblock o göra lite nytta.
Pumpar Alcazar och Scotts under tiden ;)
Skriver antaglingen igen sen när jag lagt på ett till lager nagelack.
puss

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

pussi

2009-02-09 @ 21:28:27
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0