Mediaspelare

"I've become so weak since the fear sustained me
My heart falls to pieces when I realize
I fall so deep in an endless void
I'm so full of grief, why won't I fall down now?

You disappeared without a sign, and split my heart in two
And left me declined, despite all I did for you
You said we couldn't be, what did you do to me?
I'm not as dead as it seams
Just more dead than dead can be"


MARISSA BURNS TREY  - HOPELESS WAIT FOR...



gammal bild på mig med Marissa Burns Trey's autografer


Som ni kanske märkt har jag lagt in en mediaspelare längst upp på bloggen ^^
Det va lite svart o tomt där uppe så funderade länge på vad man kan göra för att fylla tomrummet.
Eftersom jag är så galen i musik och vill att alla ska få ta del av de fantastiska band jag lyssnar på så var det ju en utmärkt idé att ha en spelare :D Så nu kan ni se vad jag lyssnar på :P
Det kommer nog mest vara Rock/Hardcore/Screamo för det är vad mitt hjärta brinner mest för. Men jag älskar ju även Hardstyle, Trance, Svenskt o Westlife :P Det kan kanske även dyka upp någon melodifestival låt om jag får för mig det ;P



Jag är ju inte på proffs på det här med blogg o jag är ganska lat o orkar inte leta reda på saker själv, så för att fixa mediaspelaren gick jag in på Designa Din Blogg. En väldigt bra sida med det mesta man kan tänka sig behöva ha på en blogg. Jag har tagit till mycket hjälp därifrån :)

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

TACK gode GUD att du inte har AUTOSTART på den! D:

Skulle fan dött :<

2009-02-18 @ 00:01:12
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: B9

Nu det här - e faan längelängesen!!:D

2009-02-19 @ 18:14:49
URL: http://www.myspace.com/marissaburnstrey

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0