Nattligt nöje

Efter att syrran dränkt mina spaghettisar i smör så mådde jag massa illa o kunde inte käka.. och illamåendet höll i sig.. blää. Så gick o klaga hos mamma o hon bah: "gå ut med hundarna i trädgården så blir det bättre. frisk luft är alltid bra"
Ahh, så jag tog våra 8 hundar ( ja 8!! ) o gick ut i trädgården..
SVINKALLT! säger jag bara.. pwwrr :S


Freddie tuggar på en gren och Filon leker i bakgrunden




Sissi




Klara




Beta och Alfa A.K.A "Rävarna" leker i snön




Beta och Filon letar efter något att sätta tänderna i



Alla hundarna, (förutom Freddie) är till adoption.
Om just DU skulle vara intresserad av att skaffa en hund, tveka inte att gå in på vår hemsida och kolla in hundarna ^^


www.hunddogpies.com



Nu ska jag gå o lägga mig :)
Ha det bäst!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0