PARTEY!



Satt hela kvällen igår o dan idag o har börjat planera min 18-årsfest! :D
Ida hade tänkt att fixa en överaskningsfest, men jag känner att det blir enklare att bara köra i min källare. Det är ändå stort där nere så det kommer säkert funka (ca.80kvm som vi kan disponera på festen, 135kvm totalt med pannrum o shit). ^^

Min syrra som är en riktig partypingla o som älskar att inreda o fixa massa saker har fått i uppgift att göra källaren festklar.
Det ska va chill med madrasser, vattenpipa, läsk, chips o godis, o sen i stora rummet är det dansgolv, tårta, soffor o kanske dj-bås.
Frågade Snygg-Rickard om han hade lust att dj:a men han har precis sållt hela sitt set o allt så jag får kolla med nån av de andra dj:na på listan.. Annars kan man ju bara köra en färdigmixad CD, men det är inte lika roligt :P


Gästlistan är typ det svåraste.
Jag kan ju inte ha för många, men vill inte sålla bort massa roligt folk :P Och jag tänkte köra att alla får ta med sig en polare så då måste man räkna dubbelt, oså måste jag ta hänsyn till att ,människor är olika o kanske inte bjuda nån som jag vet kommer bråka med nån annan o massa sånt.
Va uppe i 150 pers när jag räknade förut, men har lyckas sortera ut så att det ungefär blir 60 pers.
Sen kommer ju såklart inte alla, men på ungefär.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

de låter som en mycke rimligare siffra ^^

2009-02-18 @ 11:57:01
Postat av: Orange

MERA:P! hahaha ^^.

2009-02-18 @ 20:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0