Psyket nästa?



Här har jag suttit en stund o skrivit på vad jag trodde va min Repotage Analys som ska in på onsdag (annars dör uppgiften o man får inte lämna in). ahh, oså sitter jag o skriver, oså är det någonting som känns konstigt.. Fick en skum känsla i huvet lixom xD
Så jag kollar på papprerna o tänker o upptäcker att jag skriver på fel uppsatts! Jag sitter o skriver på mitt Referat istället för Repotage Analysen xD Så nu har jag ödslat massa dyrbar tid på fel uppsatts o jag känner bara att jag behöver allvarliga starka tabletter!! :O Ofta man är så efterbliven o förvirrad som jag? :P

Som igår också.. Satt o chattade med Martin (Orange), ahh oså kliar det på handen o då har jag hela handen täckt med intorkad potatismos!?!?!? HUR LYCKAS MAN?!

Socialen ringde idag o frågade om jag ville prata med nån o jag sa nej för jag hatar att snacka med folk men jag överväger nu att ta till lite "proffesionell hjälp" xD

Kommentarer
Postat av: Tobbe

asså hahhah hur lyckas du xD

de låter bra, alltid bra o snacka ^^ ett bra val <33

2009-02-09 @ 22:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0