Rent ska det va!

Kom precis ut från duschen..




Har sorterat kablar hela eftermiddan.
Köpte mig en extern-hårddisk så va tvungen att om organisera alla kablar som hänger från datorn.
Så stängde av datorn o bara drog ut allt, trasslade upp den enorma knuten som hade blivit oså sätta tillbaka alla sladdar. Där emellan dammsög jag golvet ungefär 7 ggr för att det hela tiden ramla ner massa dam från datorn o kablarna xD Kanske va dags nu :P hehe.
Men iaf.. Har en extern-hårddisk nu på 500GB så där kommer jag ha alla mina bilder o all musik :)
Ska försöka hålla lite ordning o reda i datorn.. har diskfragmenterat den oxå o rensat bort syrrans konton så att det blir lite mer plats. Här om dan vägrade den redigera en bild för att "det virtuella minnen va fullt" -.-
Så nu är både jag och datorn fräsha och fina ^^

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

ÄNTLIGEN

Hur mycket kostade din externa? :o

Jag vill ju också köpa en.

2009-02-20 @ 21:05:49
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0