Sängdags?

Har suttit här framför datorn de närmsta timmarna o verkligen gjort ingenting....
Är sjuukt uttråkad o kan inte komma på nåt att göra.. Är för seg för att plugga men för pigg för att sova.. "/
Kanske borde överväga att gå o lägga mig iaf? - men pallar inte xD




Käka lite glass förut för att sysselsätta mig :P
Måste åka o simma nån dag oxå nu under lovet.. börjar få tillbaka allt fläsk som jag lyckats få bort sen i sommras.
Mina matvanor har inte varit de bästa på sista tiden :p hehe... Glömde o käka middag igår tex.
Men ska försöka ändra på det nu.. lite glass på lördan kan man få unna sig... men måste få bättre matvanor med tider o sånt.. o käka massa frukt :)

NÅGON SOM VILL MED O BADA?

Kommentarer
Postat av: Tobbe

fyy på dig, men bra att du tar tag i dina matvanor ^^

2009-02-22 @ 16:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0