Breakdown




Aldrig någonsin, aldrig i hela mitt liv har en lärare satt IG på en uppsatts jag skrivit. Tills nu.....
Lämnade in min Akademiska Uppsatts för några veckor sen och fick tilbaka den idag med ett betyg på.
TVI! föe Anneli TVI! helt seriöst!!! Hon har fan satt IG på flera stycken i klassen..
Det här är helt absurt! och eftersom att Anneli, Åse och Fredrik sammarbetade med uppgiften så har de satt ett betyg.. istället för 3. Så jag har fått IG i 3 ämnen nu!! Fredrik sa att allt va jättbra o det kändes som om jag hade ett säkert VG, men icke!

JÄVLA FITT HOR ANNELI!!!!! jag ska fan planera mord på henne.
Hon har bestämt  att alla ska göra på hennes sätt och om man gör minsta utanför ramarna får man dåligt betyg -.-
Jag är sååååå förbannad!!!! HAR INTE TID MED DEN HÄR SKITEN!!
O nästa vecka har vi massa grejer som ska in oså måste jag nu oxå fixa akademiska o lämna in den igen! PLUS referatet >.< det här funkar inte...
Det är ingen idé...

Kommentarer
Postat av: Tobbe

skit i henne xD kör på med de andra nu =) <3

2009-02-11 @ 14:20:24
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Vad är det som ska in nästan vecka?

Referatet, akademiska.. vad mer?

2009-02-11 @ 19:35:30
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Ida

JA! daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamp!

2009-02-11 @ 20:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0