dampdag

Hade världens mysigaste och bästa dag igår.. Oså ska allt bajsa sig idag...
Alltid när något bra händer så får man inte vara lycklig en längre stund... "/
Tobbe - vi måste göra om vad vi än gjorde :P o bara va massa lyckliga ^^



Dampade i skolan, åkte hem och ville bara ta det lungt o då kommer såklart syrran hem och vad har hon på sig? jo min blåa tröja (som jag ääälskar) och min halsduk (som jag letat efter)! o jag bara flippade o skrek hysteriskt på henne o tårarna bara forsade så jag sprang in i mitt rum, la mig på sängen o bara grät o grät o grät.. Mamma kom in efter nån minut o frågade vad det va o höll om mig o jag berätta om allt i skolan o allt bara skiter sig totalt! Har inte ens haft nå matlust idag.. sitter o trycker i mig rivna morötter för att få in mig lite.. käka några tortellinis när jag kom hem förut, men mådde bara illa :S
To much pressure.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

jaa de måste vi =)

asså seriöst kan din syrra bara låta dina saker vara, varför ska de vara så svårt xD

älskar dig <3

2009-02-11 @ 23:27:17
Postat av: orange

fan va härligt att höra att ni har det så bra ni 2 ^^! Jäklar vilken skit dag:O! hoppas det vänder helt om ><.. minns själv ett tag när jag också hade de skit bra o sen blev allting uppochner ><..!!! kul att du är uppdaterad me bloggen xD då har jag något o göra^^! Gott me morötter BTW:P!

2009-02-12 @ 00:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0