Helgen

Har inte orkat eller haft tid att uppdatera bloggen. Jag kommer nog aldrig palla uppdatera varje dag.. Det är ju inge viktigt egentligen :P Jag skriver bara när jag inte har något bättre för mig. Mitt liv är för roligt för o blogga typ xD haha..




Har varit med Tobbe hela helgen. ^^ Vi har myst massa o kollat på film o igår va vi hos William o kolla på melodifestivalen :) Det blev som jag förväntat mig typ.. fast gammlingarna borde ha gått till final istället för H.E.A.T. Fast Tobbe blev glad så ahh.. :p
Tobbe ska iväg o lämna sitt guitarhero-trumsett snart o jag blir tvungen att åka hem.. -.- pallar inte dra hem bläääää.. Måste skriva min dumma artikel analys till engelskan.


ps. Tobbes fis luktar popcorn XD ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0