Sista lektionen innan lovet

Sitter och skriver på mitt försvarstal.. Är typ klar :)
Känner mig riktigt nöjd faktiskt ^^
När jag gjort klart den kan jag jag lägga min koncentration på nåt annat.

Snackade med Bennie igår o han tyckte att jag borde gå på Fairfest.. o när jag jag kollade vilka band som skulel spela så bestämde jag mig direkt att jag ska gå! :D
Ska dra med mig Tobbe oxå ^^ Sonic Syndicate spelar ju så det borde locka honom heeh :P
Kommer bli fetniice asså :D:D oså kan vi va nån dag i GBG oxå o mysa o gå på Liseberg om det är öppet :)
Förväntar mig en massa pengar på min födelsedag så det blir bandtröjs-shopping för hela slanten :P hehhe xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0