When my honey's gone

Tobbe é snel hest! :D Jag får stanna här lite till :P
Han har åkt o ska lämna trumsettet, o jag pallar inte klä på mig så jag stannar här i hans rum o blggar lite :)
När han kommer tillbaka ska vi spela Mirror's Edge :D Jag som inte brukar gilla spel diggar det spelet asså :P Asniice grafik, coola färger o bara väldigt spännande. Man kan göra så jävla mycket :) Jag är sämst på o spela själv så jag nöjer mig med att kolla på Tobbe när han spelar :P Men det är lika kul det.. Jag blir helt inne i spelet xD



Dagens Låt:

Marissa Burns Trey - Airbourne

Kommentarer
Postat av: Orange

ååå:O! har din pojk ps3? ^^!!

2009-02-17 @ 16:19:43
Postat av: Lunaciii

sv: neej.. han har X-Box :)

2009-02-17 @ 20:19:08
URL: http://lunacii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0