CatchUp 4/3-09

Jag och Tobbe drog till Mörby efter skolan o käka på Taco Bar :) Där mötte vi syrran o Eddie.

haha, asså jag va fett kissnödig så jag drog med Tobbe på toa o vi va där fett länge för asså jag typ garva ihjäl mig av ingen anledning.. oså ville jag inte röra nåt så jag använde foten o massa grejs xD
Men iaf, vi va där inne fett länge så nån tant knacka på dörren o bah klaga på att det är andra som vill in på toa.. O jag va precis klar då så jag o Tobbe gick ut ur toan o tanterna som va utanför bah stirra på oss.. de trodde typ att vi knullat XD haha xD o den ena tanten stirra på oss hela tiden tills vi gick ner för trappen.. asså jävla surskalliga tanter. hehe


Tobbe köpte ett par solglasögon.. fett glassiiiiga :D






Sen drog vi hem till mig o fota lite :)









Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

OJ DEN SISTA BILDEN AKLSJDHASKLDHASLKDHÖASKLDHÖASd

2009-03-08 @ 15:26:12
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Lunacii

jag vet XD hahahhahaha

2009-03-08 @ 15:47:10
URL: http://lunacii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0