Film all the way

Två dar i rad har jag o syrran suttit o kollat på film efter film :)
Ska dra en liten recension sen när jag har tid..

Sen så åkte jag o mamma massa tunnelbana med hunden Klara, (för hon ska lära sig åka kollektivtrafik), o varje gång vi gick på en tunnelbana så såg jag den där affishen om nån filmutställing på Statsmuseét..
Så tänkte kanske typ dra med Tobbe dit, för han är sån himla filmnörd :P
hehe, nu kommer han ju säkert läsa de här så det blir ingen överraskning men w/e xD




Va på Stockholms Universitet idag oxå o kollade o tog massa broshyrer så ska sätta mig ner nån dag o gå igenom o välja det som verkar mest intressant :) Hoppas jag lyckas med studenten bara xD



Förresten.. glömmde visa hur min t-shirt som Bennie skicka till mig ser ut.
Har en skit snygg bild på älskling med den på sig xD bara för att han är så himla het!
Det står M.B.T (Marissa Burns Trey) (hjärta) Lunacii på den :)
De är bara för söta! ^^



Kommentarer
Postat av: A. Sääf

hahaha sjysst tröjja tobbe!!! xD

2009-10-13 @ 11:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0