Knytna nävar och spilld burn

Idag medans jag satt hemma o chillade, o gjorde ingenting så blev min lillasyrra misshandlad.

Hon va i Mörby Centrum när en tjej började mucka o tillslut slog min syrra med knytnävsslag i ansiktet. Syrran som va helt i chocktillstånd fick ta emot flertalet slag och blev dragen i håret tills några vuxna kom fram o separerade flickan från min syrra.

Helt makalöst vad vissa gör mitt på dan i ett människofyllt centrum.
Syrran har gjort polisanmälan på flickan som såklart var blatte. Hatar dessa äckliga jävla invandrarkids som inte gör nåt annat än att bråka. Har själv varit i slagsmål med blattar, turkar o såna där tallibaner.
De är äckliga! Skicka tillbaka dem till var de kom ifrån o stäng gränserna!
Sverige är för svenskar o inte en massa svartskallar!


Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

OMG AMANDA :<

2009-03-09 @ 01:32:39
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha helt rätt! Håller med!

2009-03-10 @ 18:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0