När allt går emot

Idag har jag lärt mig att den man minst anar, hjälper en genom svåra tider och den man värdesätter mest, den sviker en totalt.
Har haft en minst sagt hård dag idag... Mycket har gått emot mig o många tårar har fallit.

Jag gav än en gång upp med min kamp att klara studenten, men mamma va där direkt o sa att hon ska göra allt för att jag ska lyckas. Hon ska ringa en såndär som hjälper en med läxorna o vi ska klara det tillsammans. Hon tollererar inga misslyckanden.
En annan däremot svek mig totallt.. Jag vet att du kommer läsa det här och jag hoppas du tar till dig. Du har förstört min dag på värsta möjliga sätt. Du har totallt övergivit mig och jag vet inte om det är någon idé att hålla mig kvar. Du har fått så många chanser.
En större idiot än dig får man leta länge efter...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0