SHOPPING!

Efter skolan mötte jag mamma i Täby C o fixade mitt leg :) Så om en vecka kan jag hämta ut det.
Vi kollade lite runt i Täby Centrum o köpte först en klänning, ett par tights och enkofta på Gina Tricot. Sen köpte vi ett par stövlar på Belle och fastnade såklart sen på DinSko... Där köpte vi 4 par skor - 2 par stövlar (ett av paren hittade jag ingen bild på), ett par uggs-liknande skor och ett par sneakers :)
Sen återhämtade vi våra krafter på McDonald's med milkshake och äppelpaj innan vi satte oss i bilen o åkte till Arninge.
Väl i Arninge Centrum gick vi raka vägen till Skopunkten där vi genast började plocka på oss massa skor xD Besöket slutade med 7 par skor - 4 par stövlar, 2 par konstiga reaskor och ett par tofflor :)
Jag älskar att shoppa med mamma! :D
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0