<33

Innan jag lägger mig tänkte jag bara säga till alla att jag saknar Tobbe! :(



Grät lite förut för vill att han ska vara här... Orka att han bor i skogen utan kommunikation >.< Vi ses ju imorrn, men vill ha honom här nu, vill mysa och vara nära. Hatar de nätter man måste sova själv, vilka blir fler och fler hela tiden. Jag klarar inte av att vara själv! Måste ha folk omkring mig, blir bara deppig annars.

Vet inte om han sover här imorrn. Jag ska in till stan och fika med IVY och ge henne pengar. Tobbe kanske kan kolla i affärer under tiden eller nåt. Jag slutar en timma före honom oxå så det borde ju funka? Hoppas han inte är lat och inte orkar vänta på mig bara. Då kommer han åka hem till sig oså blir det ännu en ensam natt... "/


Kommentarer
Postat av: ivy

han kan väl va me oss? el vadå kommer han va i stan samtidigt som oss medans vi fikar? jag vill inte sabba för er ;o

2009-11-30 @ 01:02:54
URL: http://justmean.blogg.se/
Postat av: Anton - Klorixx

Sorry, råkade klicka enter lite hastigt (och låg kvar gammal data från när syrran kommenterat någonstans) så ignorera föregående kommentar.



Nu till den faktiska kommentaren. Tycker du ändå ska se det posetivt. Jag träffar flickvännen 1-2ggr i månaden, iofs 3-4dagar då, men ändå. Egentligen har vi inte så mycket tid att ses men tja. Han är iaf mitt i skogen och inte mitt på en ö ;P

2009-11-30 @ 04:45:36
URL: http://klorixx.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0