asså...

... NU FUNKAR DET INTE!!! Jag sitter fortfarande här och läser skvaller xD Hinner inte kolla på The Hills nu :( MÅSTE verkligen sova! Lååång dag "idag":

  • Filmade reportage till skolan i tisdags och ska filma bilder när hundarna lekter i trädgården på morgonen, typ direkt när solen går upp.
  • Lämna tillbaka all kamerautrustning.
  • Sen kl 8.15 har jag Matte C. Måste göra klart talen för den här veckans planering så att jag kommer i fas.
  • Ska redigera Hundadoptions reportaget för det ska vara klart på fredag.
  • Redigera Scarification reportaget med Tobbe.
  • Redigera reportaget om FN-dagen och Spökbollen med Daniel.
  • Dra folk till PILOT på fredag (det är bara att höra av er :D).
  • Dra in till stan och köpa mig en Chailatte (på Waynes såklart, med sojamjölk).
  • Titta i Sturegallerian efter kläder och skor.
  • Träffa Jasmine? Kanske kan käka nåt smått ute eller bara fika :)
  • Fota hundarna.
  • Redigera alla nya bilder
  • Uppdatera hemsidan
  • Svara på annonser
  • Svara på intresseanmälningar
  • Städa rummet (dammsuga, torka av skåp...)
  • Sola
  • Dusha, tvätta håret, ta ett låångt bad ^^
  • Kolla på The Hills & The City
  • Plugga matte
  • Blogga
  • Spamma alla på facebook
  • Kolla på TV
  • SOVA!
Jag kommer såklart inte hinna med allt för det gör jag aldrig "/
Men försöka kan man alltid!



Ska sova i min underbart vackra ansiktsmask!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Shiiit va mkt du har o göra! Hör av mig sen te dig :D om inte du hör av dig före såklart haha om du vill ta en fika, kanske hinner innan jag måste åka temin mattelektion ;)

2009-11-05 @ 14:20:32
URL: http://justmean.blogg.se/
Postat av: ♥ takai

DU KOMMER ALDRIG ATT HINNA! :D



(omvänd psykologi)



måste berätta en sak för dig om albin jag DÖR

2009-11-05 @ 15:04:42
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0