Det verkar som man blir ensam inatt igen...

Jag och Tobbe bråkade på vägen hem. Han och hans jävla besatthet av mat!

Så nu vet jag inte vart han är, antigen hos Louie eller så åkte han hem till sig. Han svarar inte på mina sms, vet inte om han ignorerar mig för han är sur eller om han som vanligt lägger mobilen ifrån sig och går till ett annat rum. Om han är hos Louie så vill jag att han kommer hit.. Det är gångavstånd så kan möta honom med Freddie. Men han svarar som sagt inte så vet inte vad jag ska göra.

Jag sitter nu och käkar lite middag; risgrynsgröt! Orkar inte laga till något. Ska kolla om det finns något på TV, annars kör jag på The Butterfly Effect 3.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

aha hehe, ja nu behöver du ju inte svara på min tidigare kommentar ;p han reagerar som jag när mamma skiter i att jag e hungrig hahah.

2009-12-01 @ 01:40:39
URL: http://justmean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0