Molestus

Är sjukt jävla trött.. Men orkar inte fixa mig och gå o lägga mig. Sitter här och sjunger lite och blundar med ögonen för att spara energi. Ska snart försöka ta mig upp ur sängen och sminka av och bortsta tänderna. Va hos tandläkaren igår, och mina tänder är perfekta som vanligt :D Mina visdomständer där nere är på utväxt så det ömmar lite och det kan lätt bli infekterat så jag måste borsta ordentligt.



Fick presenter av älsklingen för att pigga upp mig i höstmörkret <3 (blåa ringen och halsbandet)


Det går fett segt i skolan. Är inne på min sista praktikvecka, och det är såå tråkigt! Sämre praktik finns inte -.- Den passar mig inte alls för jag är inte ett jävla dugg intresserad av TV och radio. Men men, skolan bestämmer som vanligt så man är så jävla illa tungen... Har filmat ett reportage om hundadoption idag (det kom hem 5 nya hundar idag), ska filma lite till inklippsbilder imorrn och sen redigera torsdag och fredag. Ska spela in i studion imorrn oxå. Så det lär ta hela jävla dan för det är alltid så fucking segt. Ingen är seriös och allt blir bara fel. Så jag kommer leka Hitlermorsa imorrn igen, som vanligt då och jag är inte på bra humör så folk får skärpa till sig ordentligt annars kommer jag rådampa!!

Nu ska jag ta nån frukt eller grönsak och se om nya The Hills avsnitten kommit up! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0