-

Som jag trodde skule jag aldrig hinna med alt jag behöver göra... Är sjukt trött, men ska ut med Jasmine ikväll så ska ta en powernap snart xD Det blir College. Har aldrig varit där men det ska tydligen vara najs.. eller?
Är sugen på en glass nu :p sk nog ta en, ta fram kläder för ikväll, packa min lilla väska med det man behöver på krogen, sova lite och sen åka till Jasmine ^^ Blir hemmakväll för mig för vädret gör mig trött, kall och deprimrad :(

  • Filma när hundarna lekter i trädgården på morgonen, typ direkt när solen går upp.
  • Lämna tillbaka all kamerautrustning.
  • Sen kl 8.15 har jag Matte C. Måste göra klart talen för den här veckans planering så att jag kommer i fas.
  • Ska redigera Hundadoptions reportaget för det ska vara klart på fredag.
  • Redigera Scarification reportaget med Tobbe.
  • Redigera reportaget om FN-dagen och Spökbollen med Daniel.
  • Dra folk till PILOT på fredag (det är bara att höra av er :D).
  • Dra in till stan och köpa mig en Chailatte (på Waynes såklart, med sojamjölk).
  • Titta i Sturegallerian efter kläder och skor.
  • Träffa Jasmine?
  • Fota hundarna.
  • Redigera alla nya bilder
  • Uppdatera hemsidan
  • Svara på annonser
  • Svara på intresseanmälningar
  • Städa rummet (dammsuga, torka av skåp...)
  • Sola
  • Dusha, tvätta håret, ta ett låångt bad ^^
  • Kolla på The Hills & The City
  • Plugga matte
  • Blogga
  • Spamma alla på facebook
  • Kolla på TV
  • SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0