FREDAG!

Håller på och stoppar i mig lite lunch. Hade bara en lektion idag så åkte raka vägen hem och nu väntar jag på att det skall komma en familj och titta på en av våra hundar. Vi säljer ju hundar :) Jag har gjort en ganska ful men funktionell hemsida som ni kan titta in på: www.hunddogpies.com

Igår var jag och Tobbe inne i stanoch letade kläder. Jag har hela mina 3 garderober fulla med kläder men ändå inget att ha på mig xD Hittade en klänning som jag ska ha på PILOT Stockholm ikväll :D Ni får se en bild imorrn! Efteråt nr alla affärer stängt drog vi till Harry B James och käka middag. Tobbe tog en nachotallrik och jag åt bland det godaste jag någonsin käkat!! Det va svart Tagiatelle (stavning?) med räkor, kräftskärtar och hummersås. Såååå otroligt gott!! Jag till och med bad kyparen att hälsa kocken att det va bland det godaste jag ätit.

Nu måste jag moppa golvet lite innan de kommer! :O Mamma som precis kom ut ur duschen har panik xD
Bloggar mer senare idag ^^
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0